Disclaimer

Hello , please put something about you :)
Tagboard

your shoutbox here.
width is 230.

Credits


Skins/header by : Ana Irdina
Photo : Kawaiisecrets

pasang surut :(
Tuesday, 25 December 2012 | 0 comments
heyy guys.
now is about A. kiteorang gaduh besar.
and his friend told me that. aku tak faham dia. kawan dia cakap gak, kalau A ada masalah, tu pun sebab aku. aku rasa tak selesa lah dengan kawan2 dia. aku tanak kawan2 dia salah faham dengan aku. aku sayang sangat kat A. tak mungkinlah aku nak hilang dia. semalam, aku mimpikan dia. aku tak tahu lah tuhan nak bagi petunjuk ke apa. tapi, hari ni aku dah mintak clash. satu je alasan, aku tanak jadik masalah untuk dia. lagipun, dia terlalu baik untuk aku. aku tak layak. he deserve the best. sekarang, keputusan aku memang solid and aku tak rasa nak ubah. dia memang layak dapat yang lagi baik. tapi kan, si A ni memanglah. buat aku cair entah kali ke berapa juta dah! haih! susah lah. aku mohon petunjuk dariNya lagi,

so, guys. doakan aku.

Older Post | Newer Post