ahmad haziq :)
Monday, 24 December 2012 | 0 comments
oke, ni. KAWAN aku. or act, kawan baik aku.di bijak, budak SASER
kiteorang kawan since in primary y'knoe.
his name : ahmad haziq bin ismail.
nama ni memang aku hafal dari kecik lagi.
haha
erm, dia la yang ada ngan aku tyme susah. tyme senang takyah cakap ah, memang dy ad. aku rasa aku je yang slalu tinggal dy. erm, since i've A lah aku rasa.
ape2 pon. thanx. thanx sangat. for every single things :)
sekarang dy pun da sekolah jauh. jumpa? jarang lah. kalau dulu. everytime cuti, jumpa jugak :p
haziq :)
oke, peeps. thanx for reading, enjoy and do follow :D


your shoutbox here.
